Lewis Hamilton is het nieuwe gezicht van 24/7

PUMA’s nieuwe performance campagne voor mannen

Hqdefault

Wereldwijd sportmerk PUMA lanceert vandaag de “24/7” campagne met Lewis Hamilton. De viervoudig FIA Formule 1™ wereldkampioen is het nieuwe gezicht van PUMA’s mannen trainingslijn en de daarbij behorende performance campagne 24/7. PUMA laat in deze campagne zien dat in deze tijd het doen van een workout niet meer beperkt is tot de sportschool.

Lewis Hamilton is de perfecte belichaming van de 24/7 training propositie. Doordat hij constant op reis is, het waanzinnig druk heeft, weet hij als geen ander hoe belangrijk het is om een garderobe te hebben die je zowel op straat als in de sportschool kunt dragen. PUMA ziet dat de stad zelf een sportschool of parcours is geworden, elke dag weer en zo is “24/7” ontstaan. De streetwear lijn is gemaakt voor performance. De product designs laten een mix zien van high performance training technologieën met de streetwear stijl.

264233 791a1204 d1c82d original 1510752306

 

“Voor mij is training een van de belangrijkste dingen in mijn leven, ik doe het niet alleen om fit te blijven, maar heb het nodig voor mijn werk. Voor elke race moet ik hard trainen, dat bepaalt het verschil tussen winnen en verliezen. Ik vind het geweldig om niet alleen onderdeel te zijn van de PUMA familie, maar om ook het gezicht te zijn van deze campagne, want die komt voor 100% overeen met wie ik ben,” aldus Lewis Hamilton.

PUMA’s nieuwste brand ambassadeur toonde zijn training skills op de eerste Wereldwijde Team Faster Summit in Los Angeles. Op het event kwamen 100 PUMA trainers vanuit de hele wereld bij elkaar om deel te nemen aan een enerverende brand experience met street training workouts en workshops.

Download PDF
Download PDF
Over PUMA

PUMA is een van de meest vooraanstaande sportmerken ter wereld dat schoeisel, kleding en accessoires ontwerpt en ontwikkelt. In de afgelopen ruim 65 jaar heeft PUMA een traditie opgebouwd in het ontwikkelen van snelle product designs voor de snelste atleten ter wereld. PUMA biedt performance en door sport geïnspireerde lifestyle producten voor voetbal, hardlopen, training en fitness, golf en motorsport. PUMA werkt samen met beroemde designerlabels voor het ontwerpen van innovatieve en snelle designs voor de sportwereld. De PUMA Group is eigenaar van de merken PUMA, Cobra Golf en Dobotex. Het bedrijf verkoopt zijn producten in meer dan 120 landen, heeft wereldwijd meer dan 11.000 mensen in dienst en heeft zijn hoofdkantoor in Herzogenaurach/Duitsland. Kijk voor meer informatie op www.puma.com